Bryllups- og festarrangør
Ved private fester, har vi generelt stor fokus på, at ramme jeres personlige stil sådan, at der kommer en rød tråd gennem hele festligheden. Det er din/jeres fest og det er et godt udgangspunkt.
Vi giver dig mulighed for, at planlægge din fest ned til de mindste detaljer. Planlægningen er vigtig for at du kan nyde festen og ikke skal tage dig af andet end at byde dine gæster velkommen og nyde dagen.

Hvorfor holde en fest
Hold en fest når du har noget at fejre. Hold en fest, så du har noget at mindes og huske tilbage på. Hold en fest der gør dig glad. Marker noget der er specielt for dig og som du gerne vil fejre.
Anledningen til festen kan være mange:
- Bryllup
- Fødselsdag
- Bryllupsdag
- Sommerfest
- Havefest
- Studentergilde
- Julefrokost
- Nytår
- Barnedåb eller navngivning
- Jubilæum
- Og mange andre helt særlige mærkedage
Bryllupsarrangør
Et bryllup er en af livets største og smukkeste fester. Det er festen hvor I skal nyde hvert eneste sekund.
Bryllupsplanlægningens vigtige rolle er ikke til at tage fejl af og hvorfor ikke få hjælp af nogen der har erfaring?
Det kan være et stort arbejde at stable den perfekte fest på benene. Det kræver mange kasketter – budgetholder, koordinator, praktisk gris dekoratør m.fl.
Bryllupper er personlige og det er derfor vigtigt at det bliver efter jeres ønsker og fokus er rettet på alle detaljer. Der er rigtig meget at holde styr på og her kan det være essentielt at have os med på sidelinjen som bryllupsarrangør.
Med DRS event som bryllupsarrangør vil vi give jer en tryg, personlig og kyndig vej til jeres perfekte bryllup.
Ethvert bryllup og par er unikt, derfor indleder vi altid med en opstartssamtale hvor vi kommer omkring alle steps. Det er vigtigt at I kan forme assistancen præcis som I ønsker. Hos os kan det være det hele eller dele af opgaver. Vi hjælper hvor det giver mening for jer.


Bryllupsplanlægning STEP-BY-STEP
- Ideudveksling
Vi gennemgår jeres ideer og tanker til tema, farver, planlægning for dagen mv., og kombinere dette i et oplæg og moodboard vi kan snakke ud fra.
- Lokation
Det kan være svært at finde den rette lokation, men vi hjælpe med reseach og kontakt til lokation.
- Koordinering og bestillinger
Når der er styr på ideer og lokation, går vi videre med planlægning af alle detaljer. Samtidig starter bestillinger og indkøb af de aftalte emner.
- Praktisk team
Når vi nærmer os dagen går vi gang med klargøring – vi kan være med både før, under og efter.
- Budgetholder
Det er vigtigt at der er styr på budgettet, og vi holder et skarpt øje med det aftalte budget. Vi sørger løbende for at tage jer med hvis der skulle komme udfordringer eller muligheder vi skal have på plads.
Festarrangør

Drys magi på livets mange fester og fejringer
Uanset begivenheden skal dagen fejres med dine gæster og tiden skal derfor bruges med dem, og planlægning er vejen frem når du som vært skal kunne nyde hvert sekund af din fest.
Hos DRS event hjælper vi med at planlægge fester uanset størrelse og omfang. Du har altid mulighed for at vælge til og fra, så du får den hjælp du har behov for.
Vi starter altid ud med en indledende samtale omkring din fest og dine ønsker. Her finder vi inspiration der matcher din personlige stil. Vi udarbejder sammen et moodboard, som skal hjælpe med at holde den røde tråd og sikre en fælles forståelse for det ønskede.
De næste step kan du selv vælge til og fra hvor du ønsker assistance – det vigtigste er at du får de bedste minder.
STEP-BY-STEP
Moodboard og ideer: Vi gennemgår dine ideer og tanker til tema, farver, planlægning for dagen mv. Dette kombinerer vi til et oplæg og moodboard vi efterfølgende kan snakke og arbejde ud fra.
Lokation: Har du allerede valgt lokation, eller ønsker du assistance så har vi en masse ideer til fede lokationer, og ikke mindst festliggørelse af dem – hvad enten det er i et forsamlingshus, telt eller noget tredje.
Budgetholder: Under hele forløbet sikrer vi at dit budget bliver overholdt. Kommer der udfordringer eller muligheder vender vi det med dig inden vi går videre.
Koordinator rolle og bestilling: Alt er fastlagt, så skal festen skabes – vi sørger for bestilling af alt fra telt til service, fra balloner til transport og sørger for den store plan du også kan følge med i.
Praktisk team og dekoration: Måske du selv klarer det hele, ellers rykker vi ind med et team som sørger for at alt er klar til festen. Så skal du ikke løfte en finger, men blot nyde at skabe nye minder sammen med dine gæster.
Du vælger selv hvilke steps du ønsker hjælp til, vi skræddersyer forløbet så det passer til dig.

inspiration
Vi vil elske at hjælpe dig,
så skriv gerne
Med mange års erfaring, står vi på spring for at være med til at skabe den bedste fest for jer. Om det er en privat fest eller et business event gør ingen forskel, vi gør altid vores ypperste for at overgå dine forventninger og indfri dine ønsker.
Du har højeste prioritet hos os, så skriv og vi svarer dig hurtigst muligt.
Kontakt os, så finder vi en løsning for jeres event
