Bryllupsarrangør
Bryllupsplanlægning kan være et stort arbejde og kan kræve mange kasketter. Vi kan hjælpe dig med aflastning eller tage hele arbejdet, så du og din kommende ægtefælle kan nyde processen og festen.
DIN BRYLLUPSARRANGØR
Brylluppet er dit livs største fest og hvor du skal nyde hvert et sekund - vi er klar til at hjælpe
Bryllupper er personlige og derfor er det vigtigste fokus at det er jeres ønsker og ideer der er omdrejningspunktet for festen.
Det parrer vi sammen med vores mange års erfaring med planlægning af bryllupper i forskellige størrelser og tema’er, så vi sammen kan skabe den unikke fest I drømmer om.
JERES BRYLLUPSTEAM
Med os som jeres bryllupsplanlægger tager vi jer i gennem nedenstående proces, her kan vi forme det så det passer til jeres fest og planer, og enten følge hele planen eller vælge de områder hvor I har behov for assistance.
Ideudveksling
Vi gennemgår jeres ideer og tanker til tema, farver, planlægning, sparring til lokation mv., og kombinere dette i et oplæg og moodboard vi kan snakke ud fra.
Koordinering og bestillinger
Når der er styr på ideer og lokation går vi videre med planlægning af alle detaljer, og starter op på bestilling og indkøb af aftalte elementer.
Praktisk team / tidsholder
Op til dagen laver vi et program og tidsplan med ankomst af leverandører, taler og indslag. På dagen sikre vi at tidsplanen kører og at alle parter kender deres rolle.
Budgetholder
Vi er jeres sikre hånd på rattet så budgettet bliver overholdt. Vi holder løbende budgettet opdateret og vender alle udfordringer der måtte komme så budgettet ikke skrider.
DET ANDERLEDES BRYLLUP
Vi ELSKER bryllup – men vi elsker især at sætte fokus på de personlige detaljer og de skæve ideer.
Drømmene kan være mange til en fest men hvordan får man de forskellige ideer forenet så det bliver uformelt og romantisk? Men stadig har de forskellige traditioner, taler og indslag med til festen.
Vi har mange gode ideer og erfaring til at tænke de små detaljer ind i konceptet, som virkelig kan overraske og gøre jeres dag endnu mere speciel og mindeværdig.
Det kan være personlig detaljer i det klassiske romantiske bryllup eller sågar et all in festival bryllup hvor vi med små kneb eller store kneb kan skabe en unik ramme for jeres bryllup i ægte festivalsstil.
BRYLLUPSPAKKER
Vi tilpasser den løsning I ønsker til jeres bryllup. Til inspiration har vi formet 4 pakker som vi typisk arbejder indenfor.
Hvis ingen af nedenstående pakker passer til jeres ønsker, former vi sammen jeres løsning.
Pakke 1 - stylings- og dekorationsoplæg
Her får I et fuldt oplæg med ideer til pynt af jeres lokation hvor festen skal foregå.
Her får I:
– Indledende møde
– Oplæg med ideer og leverandørliste
Prisen er ude produkter, men priser vil være udspecificeret i oplægget hvor produkter kan til- og fravælges.
Pris: 450,00
Pakke 2 - koordinator på dagen
Pakken hvor I ønsker hjælp til tidsplan og styring på dagen hvor vi er tilsted fra start til slut og samtidig guider toastmasteren.
Her får I:
– Indledende møde
– Tidsplan for hele dagen
– Koordinator på dagen til at styre pynt og opbygning, ankomst af leverandører og styring af tidsplan sammen med jeres toastmaster
Pakke 3 - ideer og koordinator
Her får I ideer og oplæg ud fra jeres ønsker, fuld leverandørliste, en tidsplan og koordinator på dagen.
Her får I:
– Indledende møde
– Ideoplæg
– Leverandørliste I kan tage kontakt ud fra
– Tidsplan
– Koordinator på dagen til at styre pynt og opbygning, ankomst af leverandører og styring af tidsplan sammen med jeres toastmaster
Pakke 4 - den fulde bryllupspakke
Her kan I trygt læne jer tilbage i processen, vi klarer alle detaljer – men I er selvfølgelig med hele vejen.
Her får I:
– Indledende møde
– Ideoplæg
– Leverandørkontakt, al koordinering og planlægning, dialog med lokation
– Tidsplan
– Koordinator på dagen til at styre pynt og opbygning, ankomst af leverandører og styring af tidsplan sammen med jeres toastmaster
Drys magi på livets mange fester og fejringer
Uanset begivenheden skal dagen fejres med dine gæster og tiden skal derfor bruges med dem, og planlægning er vejen frem når du som vært skal kunne nyde hvert sekund af din fest.
Hos DRS event hjælper vi med at planlægge fester uanset størrelse og omfang. Du har altid mulighed for at vælge til og fra, så du får den hjælp du har behov for.
Vi starter altid ud med en indledende samtale omkring din fest og dine ønsker. Her finder vi inspiration der matcher din personlige stil. Vi udarbejder sammen et moodboard, som skal hjælpe med at holde den røde tråd og sikre en fælles forståelse for det ønskede.
De næste step kan du selv vælge til og fra hvor du ønsker assistance – det vigtigste er at du får de bedste minder.
STEP-BY-STEP
Moodboard og ideer: Vi gennemgår dine ideer og tanker til tema, farver, planlægning for dagen mv. Dette kombinerer vi til et oplæg og moodboard vi efterfølgende kan snakke og arbejde ud fra.
Lokation: Har du allerede valgt lokation, eller ønsker du assistance så har vi en masse ideer til fede lokationer, og ikke mindst festliggørelse af dem – hvad enten det er i et forsamlingshus, telt eller noget tredje.
Budgetholder: Under hele forløbet sikrer vi at dit budget bliver overholdt. Kommer der udfordringer eller muligheder vender vi det med dig inden vi går videre.
Koordinator rolle og bestilling: Alt er fastlagt, så skal festen skabes – vi sørger for bestilling af alt fra telt til service, fra balloner til transport og sørger for den store plan du også kan følge med i.
Praktisk team og dekoration: Måske du selv klarer det hele, ellers rykker vi ind med et team som sørger for at alt er klar til festen. Så skal du ikke løfte en finger, men blot nyde at skabe nye minder sammen med dine gæster.
Du vælger selv hvilke steps du ønsker hjælp til, vi skræddersyer forløbet så det passer til dig.
inspiration
Vi vil elske at hjælpe dig,
så skriv gerne
Med mange års erfaring, står vi på spring for at være med til at skabe den bedste fest for jer. Om det er en privat fest eller et business event gør ingen forskel, vi gør altid vores ypperste for at overgå dine forventninger og indfri dine ønsker.
Du har højeste prioritet hos os, så skriv og vi svarer dig hurtigst muligt.
Kontakt os, så finder vi en løsning for jeres event